Disclaimer

 

Pleasuredeals.nl besteedt grote zorg aan de kwaliteit van zijn website, desondanks kan de aangeboden informatie op een bepaald moment niet langer volledig of juist zijn. Mede daarom kunnen - altijd en zonder voorafgaande kennisgeving - wijzigingen plaatsvinden. Wij raden u dan ook aan om de juistheid en volledigheid van de informatie te verifiëren voordat u actie onderneemt.
Pleasuredeals.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor de gevolgen van een activiteit of beslissing die wordt genomen op basis van de gepresenteerde informatie of schade als gevolg van onbereikbaarheid van de site of een onderdeel daarvan.

 

Hyperlinks en verwijzingen

Op of via de site wordt u met (hyper)links doorverwezen naar andere websites, en wordt u verwezen naar informatiebronnen die door derden worden beheerd. Wij beschikken dan over geen enkele technische of inhoudelijke controlemogelijkheid of zeggenschap en kan daarom geen enkele garantie bieden over de volledigheid of juistheid van de inhoud, noch over de beschikbaarheid van deze websites en informatiebronnen. De hyperlinks naar andere sites die deze site bevat, houden geen enkele bekrachtiging in van de externe site of van de inhoud ervan. De links worden u aangeboden ter informatie en voor uw gebruiksgemak.

 

Intellectuele eigendomsrechten

U hebt het recht om de informatie op deze website te raadplegen, voor persoonlijk gebruik te downloaden en te reproduceren, mits u de bron vermeldt, overeenkomstig de bepalingen van de wetten op het auteursrecht en andere rechten. Voor de reproductie of het gebruik van multimedia-informatie (geluid, beeld, software, e.d.) is altijd voorafgaande toestemming vereist. Over de reproductie van de informatie kunt u contact opnemen met de beheerder van de site.

 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

info@pleasuredeals.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.